Wody Polskie realizują kompleksowe inwestycje, zgodnie z zasadami zrównoważonego gospodarowania wodami. Do najważniejszych należą zadania z zakresu ochrony przed powodzią i suszą.
Do Szczecina dotarło 91 elementów oznakowania nawigacyjnego. Pławy wykorzystywane są do oznaczania torów w głównym i bocznym nurcie Jeziora Głębokie. Sprzęt ten ma niezwykle istotne znaczenie dla żeglugi śródlądowej w porze nocnej.
W Szczecinie zostało zawarte porozumienie pomiędzy PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. a Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie – Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Strony będą współpracować w zakresie przebudowy torów (dojazdu) do nowego mostu kolejowego nad Odrą w Kostrzynie na linii Tczew – Kostrzyn nr 203.Współpraca będzie prowadzona w ramach rządowego Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły.
Sunreef Yachts osiąga wartość portfela zamówień rzędu 3 mld złotych
Hala Kadłuba w Gdyni bliska ukończeniu. Rośnie także kadłub przyszłego ORP Wicher
Ruszył proces ws. patrolowca Straży Granicznej, którego dostarczyła francuska stocznia
Cadeler inwestuje w nowy statek i zabezpiecza kolejny kontrakt w związku z budową morskich farm wiatrowych
Dominion Energy rozpoczyna budowę morskiej farmy wiatrowej na wodach USA
Baltic Business Forum: Metinvest dostrzega możliwości wzrostu efektywności tranzytu przez Polskę